תליונים מיוחדים וטרנדים לשנת 2022

תוכן עניינים

שרשרת עם תליון מיוחד יכולה להיות המתנה המושלמת לאישה או נערה שקרובה לליבכם מאוד. אם תדעו לבחור אותה נכון. ישנם כמה סוגים של תליונים לשרשראות שיכולים בקלות להפוך כל שרשרת חוליות קלאסית לבלתי נשכחת ויוקרתית. כזאת שכל אישה תשמח לקבל. ישנם תליונים משובצי יהלומים, אבני חן, קלאסיים וכאלו עם חריטה. 

בואו נגלה מה התליונים הכי טרנדים ומיוחדים, שכל הנשים אוהבות, לשנת 2022. 

 

איך לבחור תליון בלתי נשכח לאישה מיוחדת?

בחנות של עדיא תכשיטים מעודדים אנשים רבים לרכוש תליונים מיוחדים בעלי ערך כספי אבל גם עיצובי. במידה ואתם הולכים על תליונים משובצי אבני חן, כדאי לשים לב לאיכות האבן, החיתוך שלו, הצבע, המשקל והבהירות. לאחר מכן המשיכו לצורה, ישנן מגוון צורות שביניהן אתם תוכלו לבחור: מרובע, אליפסה, עגול, מרובע או אולי בצורת טיפה. לאחר שבחרתם את התליון אתם יכולים לעבור לבחירת סוג ואורך השרשרת עצמה. 

תליונים לשרשרת יכולים להגיע במגוון סוגים, צבעים, סגנונות, משקלים, גדלים וכו'. זה באמת עולם שלם וגדול שאינו נגמר. לכן אנחנו ממליצים להקדיש תשומת לב גדולה בבחירת התליון. בסופו של דבר הוא הופך ללב ליבה של השרשרת ולאלמנט העיצובי שקובע את הסגנון שלה. בואו נרחיב על כמה סוגי התליונים הקלאסיים והפופולריים ביותר:

 

תליון בשילוב אבני חן מיוחדות 

אמייל ירוק, קריסטל שחור, רובי אדום ואגאט כחול. אלו סוגי האבנים שסחפו אותנו בשנת 2022. אנחנו רואים אותם בשילובי זהב וכסף. מלופפים בחוטי זהב או בעלי מסגרת אשר תוחמת את האבן ויוצרת את התליון בצורה אלגנטית וקלאסית. הן אהובות ומיוחדת גם משום שהן יוצרות אפקט של הצבע על העור, הן מחמיאות לצבע העיניים והשיער ומדגישות אותם, הן "טיים לס" – על זמניות וכל זה עוד מבלי שהתחלנו לדבר על הסגולות שיש לכל אבן חן במגע עם הגוף שלנו והקרבה אליו.
שרשראות המשלבות אבני חן הן אהובות מאוד בקרב נשים מכל הגילאים. 

 

תליוני תחרה – עדין, קלאסי, אלגנטי

מה שאנחנו אוהבים במיוחד בתליוני תחרה הוא האלגנטיות שלהם. הם יוצרים מערכת יחסים עדינה ויפה עם העור באמצעות החורים שנוצרים בצורות העדינות והחכמות של התחרה. הן משתלבות נהדר עם כל בגד ומשדרות בגרות ואומנותיות.
תליוני תחרה יכולים להגיע גם מכסף וגם מחומרי זהב למיניהם: גולדפילד, זהב או ציפוי זהב. הן משתלבות נהדר עם אבני חן וחרוזים מיוחדים כמו פנינים ולכן גם הן ממשיכות לככב בחלונות הראווה גם השנה. 

 

תליוני צורות לא הולכים לשום מקום 

תליוני הצורות יישארו איתנו עוד לזמן רב. נשים רבות אוהבות תליוני צורות כי הן מסמלות עבורן משהו או מעידות על האופי שלהן. הצורות האהובות ביותר הן: רימון, עיגול, פרפר, גפן, צורות אבסטרקטיות ולא ברורות.
אם גם אתם חושבים שתליוני צורות מתאימים לאישה שאליה מיועדת השרשרת, חשבו מה הכי מאפיין אותה, איזה סגנון, אילו תכונות אופי, אולי מה אתם הכי אוהבים בה מבין כל הדברים החיוביים שיש לה ובחרו לה שרשרת שמראה את זה.
השרשרת תעזור לה להמשיך ולהדגיש את התכונה הזו לעצמה ולסביבה שלה. 

 

תליונים לשרשראות: סיכום 

נשים אוהבות מאוד שרשראות. הן נותנות סגירה יפה ונעימה של הצוואר, הופכות כל לוק לחגיגי ומיוחד יותר, מדגישות את צבע עורן או עיניהן. בקיצור אין דבר כזה אישה שלא אוהבת שרשראות בכלל. לפחות אנחנו לא שמענו.
אנחנו מקווים שלאחר המדריך הזה תוכלו לדעת איך לבחור את השרשרת המתאימה לאישה הנכונה. 

רגש
מהי בגידה רגשית בזוגיות?

בתחום מערכות היחסים, המונח "בגידה" מעלה לעתים קרובות תמונות של פגישות סודיות ובגידה פיזית. עם זאת, ישנה צורה עדינה יותר, אך מזיקה באותה מידה, של בגידה שאינה כוללת בהכרח מגע פיזי: בגידה רגשית.