סוגי הסורגים הנפוצים כיום

תוכן עניינים

הבית שלנו חייב במערכות הגנה רבות, ובכל מה שקשור להגנה ועיצוב, לסורגים שמהווים את המגננה הראשונה במניעת הכניסה לבית יש מגוון רחב של סוגים ועיצובים. הסורגים הם לא מקשה אחת, הם שונים זה מזה בשיטות ההתקנה שלהם, בעובי, בעיצוב הכללי, בצבעים, במטרה שלהם ובצורה בה הם משפיעים על העיצוב הכללי של הבית. אז אילו סוגים של סורגים קיימים וכיצד הם נבדלים זה מזה? הכנו עבורך סקירה שתסייע לעשות קצת סדר בדברים וגם, עצות טובות לבחירת הסורגים לבית ולעסק. 

סוגי הסורגים הפופולאריים כיום 

ישנם סוגים רבים של סורגים, ולכל אחד מהם יתרונות, חסרונות והתאמה לסוג מאוד מסוים של צורך. להלן סקירה על סוגי הסורגים הקיימים כיום: 

סורגים ישרים – סורגים אלו הם אולי המוכרים ביותר מבין סוגי הסורגים הקיימים. עם ישרים ולא בולטים מבעד לחלון, אך כן ניתן להכניס בהם עיצובים שונים כדי להפוך אותם למעניינים ועיצוביים יותר. הם יכולים להגיע בסוגי מתכות שונות. 

סורגי בטן – אלה הם הסורגים שבולטים מעט מהחלון ועליהם אנחנו מניחים את אדניות הפרחים. בדרך כלל יהיו בהם אלמנטים ייחודיים של פרזול כדי להעניק לסורג מראה עיצובי יותר, והסורג עשוי ממתכת מגולוונת איכותית במיוחד. 

סורגים מתקפלים – אלה הם סוג הסורגים המאפשרים את פתיחת וסגירת הסורג והם מתאימים לפתחים שאנחנו מעוניינים לסגור ולהגן עליהם, אך יש לנו עדיין צורך בפתיחתו. 

סורגים נגללים – כאן מדובר על סורגים איכותיים שנחשבים לחוד החנית של הסורגים מבחינה עיצובית, שכן הסורג עצמו נמצא בתוך ארגז אחסון שאינו בולט לעין, לכן הוא נחשב לפתרון אסתטי במיוחד. ניתן לבחור בו האם לעשות שימוש בסורג או לא, וכשהוא פתוח לא רואים אותו. בצורה כזו ניתן להגן על הבית כשצריך ולפתוח אותו כשאין בכך צורך והוא מתאים מאוד לחלונות גדולים של יציאה לגינה. 

סורגים שקופים – מדובר על אחד מסוגי הסורגים החדשים, שמהווים את אחד הפתרונות העיצוביים הטובים ביותר עבור בתים שלא מעוניינים בסורגים הקלאסיים. במיוחד כשמדובר על בתי קומות גבוהים ויש צורך בהגנה מפני נפילה, רצוי לבחור בסורגים שקופים כדי לספק לבית את ההבנה המקסימלית. הם עשויים מחומר בשם פוליקרבונט שנחשב לעמיד ושקוף לאורך שנים.

ניתן לעצב את הסורגים במגוון רחב של עיצובים על פי בחירה אישית, הם לא חייבים להיות ישרים, הם רק צריכים לעמוד בתקני הבטיחות מבחינת רווח, במיוחד כשמדובר על בטיחות ילדים. כמו כן, ניתן לבחור בין סוגי ברזל שעבדו גלוון כדי למנוע מהם להחליד, וניתן להוסיף להם אפשרויות של פתיחה או הזזה.  

כיצד יש לבחור סורגים לבית ולעסק?

כאשר נבחר את הסורגים לבית ולעסק נתייחס לכמה פרמטרים עיקריים – לצורך במניעת אפשרות לפריצה, אך גם נתייחס לעיצוב הכללי ונחשוב על מניעת האפשרות שילדים יסכנו את עצמם, ועוד. 

היום ישנם פתרונות רבים לשמירה על שני הפרמטרים העיקריים – מניעת נפילות ושמירה על בטיחות ונראות. אם הצורך העיקרי הוא שלא יראו את הסורגים, מומלץ לבחור בסורגים שקופים, אך אם הצורך הוא דווקא חוזק ועוצמה, מומלץ לבחור בפלדה מגולוונת איכותית וחזקה שתסייע למנוע כל ניסיון של פריצה. אם רוצים לבחור בשניהם הפתרון יכול להיות תריס סורג חשמלי שיכול לזוז כאשר אנו לא מעוניינים לראות אותו. כשמדובר בעסקים תמיד מומלץ לבחור בלדה חזקה במיוחד כדי למנוע פריצות, וכדאי להוסיף גם מערכות הגנה נוספות פרט לסורגים.

כסף מזומן
כיצד להישאר תואם לחוק המזומנים החדש?

החוק, שנחקק לראשונה בשנת 2019, עם עדכונים נוספים בשנת 2022, מגביל כעת עסקאות במזומן לסכום מרבי של 6,000 ₪. שינוי משמעותי זה משקף את מחויבות הממשלה לצמצום הכלכלה השחורה ולהבטיח שפעילויות פיננסיות יהיו גלויות יותר לגופים הרגולטוריים. על ידי קביעת מגבלות עסקה אלה, החוק משפיע ישירות על האופן שבו עסקים ויחידים מנהלים את עסקאותיהם הפיננסיות, ומעודד מעבר לתשלומים אלקטרוניים ושיטות אחרות שאינן במזומן, אותן קל יותר לעקוב ולדווח עליהן. מהלך זה לא רק מסייע במאבק בהעלמות מס, אלא גם מתיישר עם מגמות גלובליות לקראת שירותים פיננסיים דיגיטליים, ומציע נוחות וביטחון גם לצרכן וגם לעסקים כאחד.

מאמן כושר
למאמני כושר: כיצד ביטוח אחריות מקצועית יכול להגן עליכם ועל הלקוחות שלכם

דמיינו לרגע, את השלווה שבידיעה שקריירת הכושר המקצועית שלכם, יחד עם רווחתם של הלקוחות שלכם, מוגנת מפני תקלות בלתי צפויות. בתחום הדינמי של אימוני כושר, שבו אתגרים פיזיים פוגשים את השאיפות של בריאות ואיכות חיים, הפוטנציאל לפציעות מקריות או עצות שהשתבשו אורב בכל פינה. בתוך מציאות זו, בולט מגדלור אחד של ביטחון עבור מאמני כושר: ביטוח אחריות מקצועית.

למה לבחור בגנרטור סולארי? היתרונות הסביבתיים והכלכליים

בעולם שבו החיפוש אחר חיים ברי-קיימא דוחק מתמיד, אור הזרקורים נופל יותר ויותר על פתרונות חדשניים המבטיחים עתיד בהיר וירוק יותר. בין אלה, גנרטורים סולאריים מופיעים כמגדלורים של תקווה, הממזגים את הפיתוי של אנרגיה מתחדשת עם המעשיות של שימוש יומיומי. דמיינו עולם שבו האוויר נקי יותר, חשבונות החשמל שלכם נמוכים יותר, והתלות שלכם ברשת החשמל היא נחלת העבר.