ניקוי ספות מקצועי – מה חשוב לדעת

תוכן עניינים

רובינו מבלים זמן רב בבילוי ממושך בספות ובריפודים בביתנו, עם הזמן הריפוד עלול להתלכלך ולצבור אבק וחיידקים רבים, כדי להימנע מכך מומלץ להזמין חברת ניקוי ספות מקצועי ולבצע ניקוי עמוק לבד הספה שלכם. יש הרבה אנשים שאין להם בית רהיטים וספות נקיים והם מעוניינים לבצע זאת בעצמם בשיטה ביתית, בדרך כלל יהיה מדובר בניקוי בעזרת חומר שמפו לשטיחים וריפודים וסמרטוטים ישנים. ניקוי לבד עשוי לעזור לריפוד שלהם מאוד להסיר את הלכלכוך החיצוני שעל גבי ריפוד הספה, אך ניקוי כזה לא מנקה עמוק וייתכן שלאחר שבוע הכתמים יצוצו מחדש.

 

הזמנת חברה ניקוי ספות – או לבצע ניקוי לבד?

על ידי שכירת חברת ניקוי מומלצת אתם בעצמם שומרים על הספה שלכם למספר שנים נוספת, במקום לזרוק את הספה ולקנות חדשה במחיר מופקע, אתם עשויים לחסוך עשרות אלפי שקלים בחידוש הספה הקיימת. חברת ניקוי אמינה ומוסמכת לניקוי ספות וריפודים יכולה להחזיר כל ספה מלוכלכת ומטונפת – לנקייה ממש. ניקוי עמוק מתבצע בעזרת מכונות תעשייתיות שמזריקות תחילה חומרי ניקוי הממיסים כתמים אל בד הספה שלכם, לאחר מכן כדי להפריד את הכתמים מבד הספה החברה לניקוי עשויה להשתמש במברשות קרצוף מיוחדות למימוש מקסימלי של חומרי הניקוי. לאחר שהכתמים הופרדו מהספה הם כעת מונחים על גבי הריפוד, השלב הבא הינו הזרקת מים וחומרים נקיים אל עומק ספת הבד שלכם ושאיבה עוצמתית תוך כדי, כך שמכונות מקצועיות מבצעות 2 פעולות פטאליות במקביל, הזרקה (התזת מים אל בד הספה) ויניקה (שאיבה עוצמתית השואבת את כל המים והלכלוך מעומק ספת הבד שלכם).

 

מה חשוב לדעת לפני הזמנת חברה מקצועית

ישנם שיטות רבות לניקוי ספות וריפודים, רובם מסוגלות להחזיר לכם ספה נקיה, אך ככל שתעיינו ותחפשו חברות מומלצות יותר, כך הניקוי עשוי להחזיק זמן ממושך יותר מהסטנדרט. בעת הזמנת ניקוי ריפודים לא מוסמך הספה שלכם עלולה להינזק ולהיהרס כליל. ישנם שיטות ניקוי שנעזרות במברשות אגרסיביות ולא מותאמות לבדים עדינים, כמו כן ייתכן שחברה שאינה מוסמכת תבצע את הניקוי בשיטה ספציפית לכל סוגי הריפודים, מה שעלול להעלות לכם ביוקר במידה ויש בביתכם ספת בד מכותנה או קטיפה. מעבר לכך, בעל המקצוע עלול להרוס את מרצפות הבית שלכם במידה והוא לא יודע כיצד למגן את הריצפה מהחומרים הפעילים, כך שבמקום להנות מספה וסלון נקיים, אתם עלולים להזמין חברת ניקוי נוספת שתנקה את הבלגן שהחברה שהזמנת עשתה. לכן ההמלצה שלנו הינה להזמין חברה מקצועית ומומלצת לניקוי ספות הבית שלכם. זו לא בקשה גדולה מידי כאשר מדובר ברהיטים אקסקלוסיביים ויקרי ערך שניקוי שגוי עלול להיות בלתי הפיך.

המאמר נכתב בשיתוף מאיר כהן מחברת נקי מחדש לחצו לכניסה לאתר הרשמי

לייבזון דיגיטל
לא מצליחים לקדם את אתרכם בגוגל? זהו טיפים לחדירה לפסגה

השלב הראשון לקידום אתר בגוגל הוא הבנת מנגנון הפעולה של האלגוריתם. גוגל משתמשת באלגוריתמים מסוימים שמנתחים את התכנים של האתרים ומדרגים אותם על פי מדדים שונים. אחד מהמדדים החשובים הוא מדד האמינות, שמתייחס למידת האמינות של האתר. עוד מדד חשוב הוא מדד הרלוונטיות, שמתייחס למידה שבה התכנים של האתר רלוונטיים למילות המפתח שנחפשו.

הסרת עודפי עור ושומן מהפנים והצוואר

אחד הסימנים הבולטים ביותר של הזדקנות הוא אובדן האלסטיות של העור, בעיקר סביב הפנים והצוואר. תופעה זו, יחד עם הצטברות של עודפי שומן, יכולה לשנות באופן דרסטי את המראה החיצוני, ולעתים קרובות להוסיף שנים לגיל הנראה. מאמר זה עוסק בסיבות, אפשרויות הטיפול וההחלמה הקשורים לתהליך הסרת עודפי עור ושומן מהפנים.

צילומי תדמית
צילומי תדמית לנשים – בשביל מה נשים צריכות צילומי תדמית?

בשנים האחרונות, גובר השימוש בשירות של צילומי תדמית באופן כללי ובפרט בקרב נשים. שירות זה ניתן זה על ידי צלמים מקצועיים המתמחים בסוג כזה של צילום, ומוזמנים על ידי נשים מתחומים שונים לצלם אותן, בביתן, בעסק שלהן או במקומות אחרים.