מדוע מומלץ לרכוש מתקני גירוד גדולים לחתולים?

תוכן עניינים

יש לכם חתול? אולי אפילו חתולים? מתקני גירוד גדולים יגרמו לחתול שלכם ליהנות, לשמוח ולהוציא את האנרגיה שלו בכייף גדול. למעשה, כל חתול זקוק למשהו שיעזור לו לקיים את הצורך בהשחזת ציפורניו. בגדול הם מסתדרים מצוין עם גזעים של עצים, אך שמדובר בחתולי בית, כשאין להם את מתקן הגירוד הם פשוט מתחילים לגרד ולהשחיז את ציפורניהם על הפרקט, על הרהיטים וחפצים שונים מה שהורס אותם בסופו של דבר. לכן, כדאי להשקיע ולקנות עבורם מתקן גירוד.

אנחנו באנימל שופ מציעים לקהל הלקוחות שלנו מגוון של מתקני גירוד גדולים מעולים העשויים מחומרים איכותיים ונותנים מענה מושלם לצרכים של החתול הכוללים השחזה של הציפורניים, הוצאת אנרגיה ואפילו מנוחה.

 

סוגים של מתקני גירוד לחתולים

  • מגרדת משחק עשויה עץ בגוון קרם – 53 ס“מ – מעל העמוד יש משטח מיוחד עליו החתול יכול לקפוץ ולשחק. זה מתאים גם במצבים של בהלה או כאשר הוא רוצה לסמן את הטריטוריה שלו. מתחת לעמוד יש אזור מיוחד בו החתול יכול לנוח ולישון. מידות המתקן הן אורך 30 ס“מ, רוחב 30 ס“מ וגובה 60 ס“מ. המשטחים מצופים בקטיפה.
  • מגרדת גדולה דגם טרנד – עמדת הגירוד הזו היא פשוט מושלמת עבור החתול שלכם. היא מתאימה גם לחתולים פעילים וגם לכאלה שאוהבים יותר לנוח. גם לגורים וגם לבוגרים ככה שהיא תשרת את החתול לאורך זמן. המתקן עשוי מסיבי סיסל חזקים וטבעיים. המגרדת משלבת שלוש קומות למנוחה ומשחק. מידות המתקן הן: אורך 35 ס“מ, רוחב 35 ס“מ וגובה 65 ס“מ.
  • מגרדת לחתול עשויה עץ דגם נטורל – המתקן משלב שני כדורי משחק המעוררים את סקרנות החתול, עמודים מיוחדים עשויים מעץ עליהם החתול יכול לשייף את הציפורניים שלו ועשוי מחומרים איכותיים כמו טויוטה ועץ. מידות המתקן הן: אורך 60 ס“מ, רוחב 40 ס“מ וגובה 5 ס“מ

 

מומלץ לבחור את המגרדת שלכם בהתאם לגיל החתול, הגודל שלו, החומרים מהם הוא עשוי, האופי של החתול (שובב או רגוע), הגודל וכמובן התקציב.

לייבזון דיגיטל
לא מצליחים לקדם את אתרכם בגוגל? זהו טיפים לחדירה לפסגה

השלב הראשון לקידום אתר בגוגל הוא הבנת מנגנון הפעולה של האלגוריתם. גוגל משתמשת באלגוריתמים מסוימים שמנתחים את התכנים של האתרים ומדרגים אותם על פי מדדים שונים. אחד מהמדדים החשובים הוא מדד האמינות, שמתייחס למידת האמינות של האתר. עוד מדד חשוב הוא מדד הרלוונטיות, שמתייחס למידה שבה התכנים של האתר רלוונטיים למילות המפתח שנחפשו.

הסרת עודפי עור ושומן מהפנים והצוואר

אחד הסימנים הבולטים ביותר של הזדקנות הוא אובדן האלסטיות של העור, בעיקר סביב הפנים והצוואר. תופעה זו, יחד עם הצטברות של עודפי שומן, יכולה לשנות באופן דרסטי את המראה החיצוני, ולעתים קרובות להוסיף שנים לגיל הנראה. מאמר זה עוסק בסיבות, אפשרויות הטיפול וההחלמה הקשורים לתהליך הסרת עודפי עור ושומן מהפנים.

צילומי תדמית
צילומי תדמית לנשים – בשביל מה נשים צריכות צילומי תדמית?

בשנים האחרונות, גובר השימוש בשירות של צילומי תדמית באופן כללי ובפרט בקרב נשים. שירות זה ניתן זה על ידי צלמים מקצועיים המתמחים בסוג כזה של צילום, ומוזמנים על ידי נשים מתחומים שונים לצלם אותן, בביתן, בעסק שלהן או במקומות אחרים.