כל פתרונות המים המסוננים לבית

תוכן עניינים

משרד הבריאות ממליץ לתושבי המדינה לשתות מים מהברז ולדבריו איכות המים גבוהה. הציבור בארץ מעדיף לשמור על בריאותו ורוב הישראלים שותים מים מסוננים או מים מינרליים, ובבתים רבים ניתן למצוא מערכות סינון שונות. אילו פתרונות ישנם לסינון מי הברז? האם כדאי לרכוש פתרון לסינון המים לבית? מה היתרונות של מים מסוננים לבית?

 

חשיבות המים המסוננים לבית

ובכן, המים בישראל נחשבים לקשים מאחר שהם מכילים אבנית וידוע כי יש בהם מזהמים שונים. מקורות המים העיקריים בארץ הם אקוויפר ההר והחוף, אגם הכנרת, נחלים, מעיינות וכמובן מתקני התפלת מי הים. בתהליך ההתפלה מסירים מהמים את המלחים והמינרלים, ובהם גם מגנזיום. המים עוברים בדיקות באופן שוטף כדי להבטיח מים ראויים לשתייה ולשימושים אחרים, אך הבעיה המרכזית היא בצנרת הביתית, במיוחד אם היא ישנה ועשויה ממתכת. בגלל ריבוי המזהמים במי הברז רוב הישראלים מעדיפים להשקיע בפתרונות המים המסוננים לבית.

כדאי לדעת כי מי הברז עלולים להכיל מתכות רעילות וחלודה, מזהמים ממקור חקלאי (חומרי הדברה וכו') ו/או ממקור תעשייתי, מזהמים מיקרוביולוגיים שונים ומזהמים ממקור ביתי. כדי לשתות מים בריאים, צלולים ומסוננים ממזהמים שונים כדאי לבחור באחד מהפתרונות הקיימים לסינון מי הברז, לדוגמה בר מים או מתקן עם פילטר מים , וכך נהנים ממים איכותיים בבית ואין צורך לסחוב שישיות של בקבוקי מים מהסופר.

 

פתרונות לסינון מי הברז בבית

 

קנקן סינון מים –

פתרון נוח ויעיל לסינון מי הברז, הקנקן עשוי מחומרים איכותיים וכולל פילטר לסינון המים ביעילות ולאיזון רמת ה-PH (בהתאם לדגם הקנקן). אפשר לאחסן את הקנקן עם המים המסוננים במקרר וליהנות ממים קרים וצלולים, אך חשוב להחליף את הפילטרים בתדירות יחסית גבוהה כדי להבטיח מים איכותיים וראויים לשתייה.

 

בקבוק לסימון המים בסחיטה –

מתקן חדש יחסית בשוק המתאים גם למטיילים ולמצבי חירום. הבקבוק מגיע עם מערכת סינון מתקדמת ועמידה במיוחד המסוגלת לסנן עד 3.8 מיליון ל' מים עד החלפת הפילטר. יש מגוון סוגים של בקבוקים לסינון מי הברז, והפתרון נוח למשתמשים.

 

מתקן תת כיורי –

מערכת סינון איכותית המותקנת מתחת לכיור במטבח (או מתחת לכל כיור אחר בבית). יש מגוון סוגים של מערכות סינון מתחת לכיור, וברוב המערכות יש מסנן פחם פעיל שתפקידו לנטרל טעמי לוואי ולסנן מהמים מומסים אורגניים. חלק מהמתקנים מגיעים עם ברז מים ייעודי הדורש התקנה בסמוך לכיור, ויש מערכות מורכבות הכוללות 7-3 שלבי סינון.

 

מערכת סינון ראשית בכניסה לבית –

מערכת יעילה לסינון המים המותקנת בכניסה לבית, בדרך כלל בסמוך לשעון המים הראשי. המערכת מסוגלת לסנן חול, אבנית, חלודה וחלקיקים שונים, ויש מערכות מתקדמות יותר המסוגלות לטהר את המים מחיידקים, מתכות רעילות ותרכובות אורגניות. במערכת סינון ראשית לבית יש מסנן מכאני ופילטר מים, ומומלץ לבדוק לפני רכישת המתקן האם ניתן להחליף את הפילטרים ולנקות את הסננים לבד או שחייבים להזמין טכנאי.

 

בר מים לבית –

הפתרון המושלם לבתים, לדירות ולמשרדים. יש מגוון סוגים של ברי מים, לכן כדאי להתמקד במוצרים של חברה מוכרת ואמינה. בר מים הכולל מערכת טיהור מים מתקדמת מבטיח מים מסוננים בריאים, צלולים וטעמים, המתקן מסוגל להסיר מהמים מתכות כבדות כולל עופרת, מזהמים מיקרוביולוגיים שונים, שאריות של מזהמים ממקור ביתי, מזהמים ממקור חקלאי ותעשייתי ועוד. בר מים הוא מתקן נוח ובטיחותי לשימוש, יש עיצובים מרשימים והמתקן לא תופס הרבה מקום על השיש. יש מתקנים המגיעים עם ברז מים קרים, חמים ורותחים, ויש ברי מים עם ברז סודה.

רגש
מהי בגידה רגשית בזוגיות?

בתחום מערכות היחסים, המונח "בגידה" מעלה לעתים קרובות תמונות של פגישות סודיות ובגידה פיזית. עם זאת, ישנה צורה עדינה יותר, אך מזיקה באותה מידה, של בגידה שאינה כוללת בהכרח מגע פיזי: בגידה רגשית.